Pages

Powered By Blogger

Saturday, February 5, 2011

5/2/2010....family day


Assalamualaikum....husss....thanz seme yang sudi membaca entry di blog aku yang tak seberapa nie..rasa macam dihargai jerh,...huhuhu....trimas jugak kat elya,,,,kerana sudi komen,.,,hakhak....hari ini....bangun pagi2...lpas mandy n breakfast...layan anak sepupu...Adama...best men ngan dyer..macam ada bakat jer jadi ayah aku nie..hak3...jx aci marh ea....sebelum tu....meh sini jap...nak bisik ea...ermmm lau awak baca ape2 entry kat blog saya nie..jangan lar citer kat orang lak...malu la saya..hahahak...rahsia kita berdua jer ea..janji ow....hahahahkkk...

okey la...selepas my cousin,k.imi ngan her husband,abg li dan anaknya...pulang ke kerteh....aku pown bersiap2 untuk ker bandar marang...yela..ary ni..
my family nak adakn..family day...bbq bersama keluarga..coz esok..my brother da balik JB,my younger brother,,,balik kem PLKN kt cherating n my sister...blik tok jembal...UMT...seme da pgi belajar...so malam nie....buat la bb sikit...esok pown...aku da start semula...kerja!!aduyai..malas ase nak gi kerje esok...hussss...Aku ke bandar marang untuk membeli barang nak buat BBQ la...hary nie aku sponser!!tak pe la..sekali sekala kan!!..
nie antara anak sepupu ku yang comel2...

pelik jugak aku...banyak jugak aku beli barang...tapi ade ke patut kak cashier tu tak bagi beg plastik...aku terpinga2...dia buat do know jerh...rase nak gigit jer kak tu...nasib bek kak tu cun jugak..huhu...so aku tanya la kak tu"kak,,tak de beg plastik ker...nak bawak guane nie...barang banyak nie kak..IOI..."dik,,ary ni kan ary sabtu...so no beg plastik ary nie yer,,,lau nak beg plastik kene bayar''''aku menjwab"bayar pown bayar la kak oii....berapa ringgit kat"20$ dik..."ow...20$...igatkan 200k tadi...huhuhu..aku pown berlalu..hahahhaakk..

hus...ramai betol...kereta ari nie..ye la kan....orang nak balik KL semula...da abis cuti....tapi yang aku geram nya...kereta langsung tak bagi peluang untuk aku masuk ke dalam barisan panjang...husss...tak ade timbang rasa langsung rakyat malaysia...asyik nak cepat jer...tak pikir langsung perasaan orang len...huss

petang nie...ayah aku mintak tolong...pergi kubur...nak letak kepok@kerek...kat kubur my grandpa....so aku pown pergilah...tiba2...alamak...my fathers cow terlepas!!!aduyai...macam mane nie...so terpaksalah aku cari my cow...sekeliling kampung...habis segenap..penjuru kampung aku mencari...akhirnya...64lah my cow bersama kawanan lembu len...hisshhh...tak guna punyer lembu...ade ker dyer ikut kawanan lembu len....patutla orang kata...bodoh macam lembu...aduyai!!!degil!!!cubitkan...

huss....malam nie...masa yang dinanti2kan...BBQ time...seme family berkumpul...bakar ayam dan daging burger...masing2 cerita...pengalaman masing2 kat tempat belajar dan kerje...ada yang kelakar....seram...sedih...huhuhu..hepy rase...bukan senang nak dapat time macam nie...so sweet..huhuhu...kadang2 rasa bangga lak...dapat family yang bahagia macam nie..biarlah tak sesenang mane...yang penting bahagia...tu tak dapat dibeli dengan wang ringgit...lau hidup mewah pown...tapi tak bahagia buat ape kan...so bersyukurlah dengan apa yang ada...dan yang penting hargai apa yang kita ade sebelum kita kehilangannya...

end of the story...about baby...huhuhu...dia baru balik dari johor...gi kenduri kawin....tapi dia excited..macam dia yang nak kawin..huhuhu......no digi da to4 ea...buat susah jer...lpas ni b plak yang to4 ea.,,owtey,,take care,,,luv u...oww...lupa...sory coz silap tulis name kat entry yang sebelum nie...sory..huhu

salam...nytez..jumpe esok..

No comments:

Post a Comment