Pages

Powered By Blogger

Thursday, February 3, 2011

3/2/2011...tahun baru cina

Assalamualaikum...hari nie...hari cuti...Tahun baru cina!!Sebelum terlambat aku ingin mngucapakan selamat tahun baru cina kepada semua yang bebangsa cina...tak lupa kepada my friend Ng Swee Peng....happy new year....balik ipoh tak tahun nie?jangan lupa aku punya angpow..hahahaa...

Tahun baru cina...ape yang menarik ea....oww..lupe...hary nie cuti!!!huahuahauah...best2...ary nie dapat bersama family...semua ada...borther...sister....younger brother...younger sister...huahuahauha..best2....

Bangsa cina merupakan bangsa kedua terbesar dinegara kita...tapi aku pelik...kenapa kita selalu dimomokan bahawa bangsa cina tu jahat??tak boleh berkawan dengan bangsa cina??bagi aku lah...bangsa cina adalah bangsa yang hebat...lihatlah diserata pelusuk dunia...mereka menguasai eknomi dikawasan mereka...kita tak perlu membenci mereka..tapi berkawan dan belajar dari mereka...rahsia kejayaan mereka...bahkan ada teori yang mengatakan bahawa kedatangan Islam adalah dari Tanah besar Cina....dan umat Islam di China adalah antara yang teramai didunia!!!

Petang nie..hurm..bosan...semua orang tak de...tak pelah...aku nak berehat jer kat uma...tak mahu kuar...My mum..my dad..and my sisters...pergi ke majlis kenduri kesyukuran...my brother...gi jalan2...n my youngers brother use my bike...kuor jalan2...aduyai!!

Tunggu mesej dari Elya...hurmmm...sorry...abg tertitow!!

salam.......


No comments:

Post a Comment