Pages

Powered By Blogger

Wednesday, February 2, 2011

2/2/2011

Assalamualaikum.....huhuhu...seperti biasa...hary2 kene bangun awal...tapi ari ni paling awal...pukul 4.00 pagi!!!buat ape bangun awal sangat ea?hahak..sebab kene siapkan report yang telah ditugaskan oleh en yusri bahagian quality control di syarikat aku....nak buat macam mane...sebab dah lame dia mintak kerje tu...asyik postpone jer...tak pe la...siapkan je la...asigment tu baru jer malam tadi buat...tapi malam tadi ngantuk sangat...maklumlah...banyak sangat xtiviti semalam,,,,,,terpaksalah bangun awal pagi untuk siapkannya...aduyai!!

Pukul 7.30 pagi...pergi rumah Bad...ade ker patut salah rumah!!huhuhu...sebab warna kereta yang ada depan rumah tu same dengan kereta depan rumah bad....warna hitam...cuma yang tu Myvi yang satu lagi viva..Malu!!!!

Hary nie...sampai awal la plak..huhu..eh..mane Iskandar nie...dah dekat pukul 8 nie....tak kan tak datang lagi kot!!rumah dekat jer..aduyai!!tak pe la...biar aku tolong punchcard untuk dia(memang kami saling punchcard memanchcard antara satu sama lain..hahak..jangan bgitau kat orang ea...rahsia kita berdua jerh..hahak)...tiba2 ada mesej"salam...alim..ary nie aku MC...>Iskandar..aduyai!!macam mane nie...hurmmm...masalah besar nie!!aduyaiii!!!kenapelah Iskandar lewat sangat antar mesej!!hurmmmm..tanya Bad..sebab dia da lame kerje kat situ...Bad kata"relax...dont worry..take it easy,...small matter jerh tu"hahak...beres selalu..

Hari nie...tugasan aku adalah menjadi assitant en khairy(ayam sakit....gelaran yang bad berikan)hahak....projeknyer adalah menukar kepala Bas..hahak...best gak kerje ngan khairy nie...sebab dyer nie pattern lurus bendul sikit orangnya...walaupun umur da 28...tapi macam budax2 jeh..huhuauah

Tiba-tiba en Yusry panggil...dia nak tengok asgment yang dia beri...aku pown masuk ke pejabat dia..lepas dia check semua.."bagus asignment awak nie...nilah yang saya mahu.."aku melayang2...waaa bangganyer....hahak

hary nie juga...aku kene marah dengan seorang pekerja kat c2...salah aku gak...sebab guna mesin tak ikut prosedur...tapi tak pe lah...bise lah tu...adat belajar kan!!!..tapi aku tak kisah pown...dah biase kene marah ngan abah...mase kerje ngan diar dulu...kata orang alah bisa tegal biasa!!huahuahuahua

ada sedare datang ari nie...kakak aboh...dari johor nuh...singgah jap..tapi sory...aku tak sempat nak layan...kos letey sangat...nak rehat...

sampai disini dulu pertemuan kita buat ary nie...keep in tounch ea...esok lop!!!

No comments:

Post a Comment