Pages

Saturday, January 29, 2011

29/1/2011

ari ini...terpaksa berkerja...kerana minggu ini adalah minggu ke-5...kilang tempat aku kerja sebenarnya cuti pada hari sabtu..kecuali minggu ke-2,ke-4 dan ke-5...so terpaksa aku berkerja hari ini...walaupun sebenarnya malas nak pergi kerja ari ni...dah la tokki aku sedang sakit tenat...pastu hujan plak tu...urmm..tapi tak pe lah...aku kuatkan semangat jugak untuk pergi.
Tapi hari nie best gak lah...walaupun pagi2 dah kene syarahan dari supervisor(seme pekerje kene,bukan aku sorang)...tapi takpe...sebab ari nie...visor aku...pok husin...begitu baik ngan aku..huhuhu...dan yang paling penting dapat 5 inggit koz tolong siapkan projek dia..yess...maklumlah dah pokai nie...nak ambik duit da tak ley...koz mesin atm rosak....nasib dapat pinjam duit ngan sister..siap mintak suh dyer topup agi rm1..huhu

keadaan tok ki aku da semakin teruk...da 3 ari tak makan dan tak minum....kami hanya mampu berserah...keadaan rumahku mula dipenuhi dengan sedara mara yang mula tiba dari jauh....ada yang tak tidow..aku berharap tokki ku yang berusia 107 tahun akan selamat..hanya itu doaku..

esok...adakah aku mahu pergi kerje???tengok keadaan...lau rase malas...dan keadaan tokki ku semakain teruk...mungkin aku kan cuti....InsyaAllah...tengoklah macam mane..

kepada Nur Imielda Suraya bt zaki Aminuddin....I;m sory...........

gud night!!!


No comments:

Post a Comment