Pages

Friday, May 20, 2011

20 may 2011-Rumah SEWA

Assalamualaikum...tgal sblan lbey ag cuti sem nak abis...report tak siap2 agi..macam mane nie..hurm..problem2..da la pasal umah sewa tak settle ag...nak buat camne..diorang macam lepas tangan je..lau kire nak settle memang la senang..bayar je duit..tapi yg susahnya..diorang uat susah..alasan..tak de duit...haish..macam tak ley terima je alasan tu..memanglah tak de duit..orang len pown tak de duit gak..tapi kenape dulu tak simpan duit untuk diguna masa emegency..tu la..tahu nak joli je..haish..nak tolong,memanglah nak tolong,tapi kita nie bukannya anak datuk..nak bagi pinjam2 duit nie...dia senang je..col2..cakap takde duit..mesej suruh bank in..senyap jew..kadang2 kesian gak..tapi tu la...orang kata buat baik berpada2...kita nak tolong dia,kita pulak dah jdi org yang bersalah,bagi betis,nak peha..tu lah kehidupan.

Kadang2 lau kita nie terlalu baek,orang pulak nek atas kepala...lau tak tolongkan,macam tak de hati perut pulak..tu la orang melayu..hiss..buat baek salah,buat jahat lagi salah..aku jadi serba salah.

No comments:

Post a Comment