Pages

Monday, March 28, 2011

28/3/2011-lame bebenor

Assalamualaikum...huss....lame bebenor rasenya tak update blog...hmpir sebulan kalu tak silap...banyak sangat kekangan..bz2..balik dari kerje,,,malam2,,,gi men futsal la...gi hang out ngn kawan2 la...x pown..terus tidow,,,letey bangat c...hahaha...tu la pasal...tak sempat nak update blok...fb pown kadang2 jer update....

hurmm...malas....satu perkataan yang amat mudah....hanya dua suku kata jer..tapi penyakit nie sangat berbahaya!kerana ape..kerana penyakit nie lah yang menghalang kejayaan seseorang itu...tu la bagi aku penyakit yang sangat sukar sekali untuk aku buang dalam diri aku nie..aduyai..tak tahu la nak buat camne,...

penyakitnie juga ada menjankiti beberapa orang dalam kalangan pekerja2 kat kilang...ade seorang tu,,,kerjenya hanya sembang...loau bos mari,,belakon sikit,,,pastu sembang lagi..aduyai..macam mane la kilang nak maju...lau syarikat ambik pekerja asing,,,dye kata,,apalah syarikat nie...bangsa sendiri tak tolong,,,dup tolong bangsa lain...dah nk tolong macam mane,,,gaji beribu2,,,tapi kerje tak jalan,,,bek ambik bangla,,,gaji ciput jer,,tapi kerje bers,,,hurmm,,,tu la,,,

kadang2,,aku terpikir gak.,,.aku nie praktikal jer kat c2,,,tapi kerja mengalahkan orang bekerja...habis kerja kene buat...tapi egtkan sebab nak timba pengalamankan..redha je la..bukan senang nak dapat pengalamankan..urmm...tapi lau dapat kerje c2..berbaloi gak kan...

tapi aku respect ar kat taukey kilang tu...sebab dyer seorang melayu yangh berwawasan...bukan senang seorang melayu...nak buka kilang bas,,,,huss,,,kilang buat bas tu,,,dah la kat Terengganu..banyak cabaranya tu..tabik spring r...sape kata orang melayu xley buat mancis??

Hurm..sampai disini jela ari nie....nak gi bergayut lak ngan nur izaida suraya binti zaki aminuddin..

No comments:

Post a Comment